FANDOM

Tumblr inline mxm887Ua181r7yoas
To jest strona postaci Billego Joe Cobry Może szukasz Galerii?
Billy Joe Cobra
Tumblr static transparentbilly
Duch Gwiazdy Rocka

Wiek

za życie- 19 lat Po śmierci 15 lat

Płeć

Mężczyzna

Włosy

Za życia-czarne Po śmierci-niebieskie

Oczy

za życia - brązowe, po śmierci-czarne

Skóra

Za życia-kremowa Po śmierci-błękitna

Rodzina

Spencer Wright-kuzyn

Jessica Wright-kuzynka

Hugh Wright-wuj

Jane Wright-ciotka

Zainteresowania

Muzyka Dziewczyny Billy Joe Cobra

Pierwsze wystąpienie

Strasząc Mallory

Billy Joe Cobra - jeden z głównych bohaterów. To zmarła gwiazda rocka i aktor. Obecnie jest 15-letnim duchem, który po śmierci nawiedzał swój dom. Towarzyszy kuzynowi Spencerowi Wrightowi .

WyglądEdytuj

TerazEdytuj

Szczupły, wysoki 15-sto latek, o bardzo jasnej karnacji i o niebieskich włosach czesanych do tyłu. Jako duch najczęściej pokazywany jest w jasno brązowej, krótkiej marynarce z jasnym kołnierzem , jasno pomarańczowej koszuli w jasno żółte paski i w jasno czerwonym krawacie. Oprócz tego ma jeszcze jasne jeansy i jasno żółte trampki.

Za życiaEdytuj

Zanim stał się duchem, Billy miał piękne czarne włosy i równie jak teraz jasną skórę.Za życia Cobra ubierał się bardzo ekscentrycznie, często na koncerty przychodził w ciemno granatowej kurtce z żółtymi piórami na ramionach i ze ciemno złotymi dodatkami, w jeansach i w wysokich, brązowych butach. Miał jeszcze 

  • Ubiór po śmierci
  • Za życia
  • Za młodu
żółtą koszulę z niebieskim krawatem. Zakładał również ciemnoniebieski kapelusz z niebieskim paskiem i czaszką. Na co dzień ubierał się w granatową krótką marynatkę jasno niebieskie spodnie, czerwone wysokie trampki , pomarańczowy krawat i pomarańczowo-żółtą koszulkę z rozporkiem od pępka.

MłodyEdytuj

W odcinku Ponzi ma Talent jest wspomniany jego wygląd prawdopodobnie w wieku 12-14 lat (świadczy o tym jego głos charakterystyczny dla dojrzewających chłopaków). Jego grzywka była dłuższa. Nosił koszulkę koloru groszkowego z obszyciem rękawków i wcięciem koloru oliwkowego.Na to zakładał niebieską kamizelkę ze stojącym kołnierzem.Na szyi posiadał złoty okrąg zawieszony na czarnym rzemyku.

CharakterEdytuj

  • Wesoły
  • Smutny
  • Zrozpaczony
  • Podekscytowany
  • Wystraszony
  • Przerażony
  • Pewny siebie
  • Zrelaksowany
  • Wściekły
  • Zdegustowany
  • Głupkowaty nastrój

Ma charakter nie jest nudny i jest słodki

SamouwielbienieEdytuj

Billy często wariuje na swoim punkcie. Napisał mnóstwo piosenek świadczącym o tym, że się kocha. W odcinku Gwiazda Sportu bohater wciąż szuka sposobu, żeby stracić moc niewidzialności, bo jak sam uważa niszczy ona jego wygląd. Ponadto zbiera gadżety ze swoja podobizną.

GłupotaEdytuj

Bohater często robi coś głupiego. Np. w odcinku Gwiazda Sportu chcąc pozbyć się niewidzialności za pomocą mikrofalówek choruje. Często jest też niedojrzały i niepoważny. Zachowuje się jak dziecko. Doskonale obrazuje to odcinek Strasząc Mallory.

PomocnośćEdytuj

Billy zawsze jest gotów pomóc w czymś Spencerowi przy użyciu swoich wyjątkowych zdolności.Bardzo często wrabia w coś Spencera a później próbuje to naprawić w najszybszy możliwy sposób.

Nienawiść do krytykiEdytuj

Duch nie lubi, gdy ktoś go krytykuje. Na krytykę ze strony Spencera obraża się, ale na krytykę innych obucha się i najczęściej potrafi zrobić im coś złego np. obrzucić ciastem.w odcinku Muzeum Zaprasza toczy pianę z ust.

WrażliwośćEdytuj

Mimo natury "twardziela" Billy jest bardzo uczuciowy. W wielu okazjach z jego oczu tryskały łzy np:W trosce o ptaki, Bolączka Billy'ego, Gdzie jest Wendy?

ZazdrośćEdytuj

Duch jest bardzo zazdrosny i często się z tego powodu obraża, przykładem jest odcinek Zła reklama i Miejsce w Słońcu

UmiejętnościEdytuj

Screen Shot 2013-05-19 at 12.27.32 AM

EktoplazmaEdytuj

Używając swojej ektoplazmy, która znajduje się na przykład w jego ślinie, łzach ,pocie i smarkach może ożywiać różne przedmioty. 

Przykładem jest odcinek Duch Spencera Wrighta gdy za pomocą ektoplazmy z jego śliny przemienia go w ducha. Warto także wspomnieć o odcinku Billy i bąbel gdy ożywia gumę do żucia.Ektoplazma wchodzi w reakcje z ptasimi odchodami i powoduje widzialność ducha, opisane jest to w odcinku Wakacje górą. Reaguje również z przedmiotami i organizmami mutując je lub ożywia je.

Screen Shot 2013-05-24 at 11.34.31 AM

Zmiana wyglądu Edytuj

Billy potrafi zmieniać kształt i wygląd,na przykład w odcinku Billy Do Joe zmienia się w małpę, a w Billy Joe w szkole w psa.

Episode 1 - Picture 059
Edytuj

SzybkośćEdytuj

W wielu epizodach pokazana jest jego szybkość jako smuga w kolorach spodni ducha.

Niewidzialność

Cobra jest niewidoczny dla osób nie posiadąjących jego rzeczy,jest o tym wspomniane w czołówce.

Tumblr mmc8epZKp11s21c9io1 1367778193 cover
Edytuj

Gra na instrumentachEdytuj

Cobra umie śpiewać a także grać na gitarze elektrycznej,akustycznej i na syntezatorze naramiennym oraz na innych przedmiotach.

Screen Shot 2013-05-22 at 6.09.07 PM
Podpalanie przedmiotów
Edytuj

BJC pokazał także ze umie rzucać podpalonymi pomidorami z ektoplazmy.

TelekinezaEdytuj

Jako duch potrafi poruszać przedmiotami siłą umysłu.Odkrył to w odcinku Szkolny Terror.

CiekawostkiEdytuj

Psssyt
  • Charakter Billy'ego jest prawdopodobnie oparty na charakterze prawdziwej żyjącej gwiazdy rocka, wokaliście Green Day, Billie Joe Armstronga. Oboje są nie tylko gwiazdami rocka, ale i aktorami.
  • Billy boi się horrorów (co stara się ukrywać, ale mu nie wychodzi), upadku z dużej wysokości, ciemności i biedronek. Na dodatek boi się duchów, chociaż sam jest duchem.
  • Chociaż szczegóły śmierci Cobry nie zostały wyjaśnione, wydaje się, że zmarł młodo (fizycznie ma co najmniej ponad 18 lat).
  • Jakiś czas po śmierci zaczął nawiedzać swój dom, już jako duch. Był duchem około roku przed pojawieniem się tam rodziny Wright.
  • Jego ulubionym zwierzęciem jest mistyczny morświnorożec: pół morświn, pół jednorożec.
  • Najprawdopodobniej zmarł na jakąś chorobę.
  • Tumblr static tumblr static 3x3619dfhvac8skkscck4o088 1280

    Krokodylica Billego

    Jego prawdziwe nazwisko to Baruch Cohen
  • Nigdy nie żuł gumy
  • Za życia posiadał małą krokodylicę o imieniu Wendy
  • Umie jeździć autem
  • Jego ulubionym jedzeniem jest gładkie masło orzechowe bez kawałków orzechów
  • Często jest mylony z efektem specjalnym
  • Jest w konflikcie z sekcją dętą swojej kapeli z powodu kradzieży partnerek przez gwiazdę.
  • Zaprzyjaźnił się z wielką kulą gumy do żucia
  • Billy napisał 3 klasyki (1.Zawsze tam gdzie ja 2.Kocham się kochanie moje 3.Moja nadzieja)
  • Billy zna tylko 3 akordy