FANDOM

Screen Shot 2013-05-19 at 12.21.18 AM.png
Uwaga! Ta strona spojleruje odcinek!

Billy Do Joe-ósmy odcinek serii Duch i nas dwóch

Billy Do Joe
Screen Shot 2013-05-24 at 11.34.31 AM.png

Połączony z

Billy i bąbel

Obejżyj!

http://embed.divxstage.to/embed.php?v=a6i2gdzhu3jux&width=600&height=400

OpisEdytuj

Odcinek rozpoczyna się od walki między Spencerem a Rajeevem,gdy chłopak chce zadać cios nogą,Billy zatrzymuje cios.Chłopacy zafascynowani umiejętnościami dowiaduja się że był "pierwszym muzykiem z 47 danem na zamszowym pasie",lecz Spencer średnio w to wierzy,póżniej zmienia zdanie gdy Cobra łapie muchę w pałeczki.Pragną aby sensei pokazał im pare chwytów,lecz nie zgadza się-,lecz po kródkiej namowie zgadza się.Zmienia strój i pokazuje parę pozycji i prawie trafia przyjaciół "końcem paluszka"-ciosem powodującym paraliż.Skuteczność tego chwytu pokazują zdjęcia gwiazdora.Zafdascynowany do reszty reżyser postanawia nakręcić film kung fu z elementami horroru z Rajeevem w roli wędrownego bohatera.Ruchy Spencera wspomagane przez Billego przerastają Rajeeva co skudkuje zwolnieniem go z roli,smutne oczy chłopaka skudkują awans na kamierzyste.W jego role wszedł Spencer a naatomiast role przywódcy zombie obejmuje Kleet.Drugie podejście do nakrencenia filmu kończy sie fiaskiem gdy nie inteligenty aktor mili role i  koło planu przechodzi Lolo-obiek westchnień kamierzysty.Młody reżyser ponownie "awansuje" przyjaciela i żali się Billemu na beznadziejność osiłka,Cobra wsponina pewien film a Spencer uświadamia sobie że z jego winy film nie wychodzi.Po kolejnym awansie Rajeeva Spencer udziela paru obraźliwych porad początkującemu aktorowi,a ten zaprasza całą szkołę na pojedynek.Cobra postanawia użyć ciosu "małego palca",lecz nie sprawdza się na osiłku-walka kończy się porażką Spencera.Za niepowodzenie obwinia gwazdora.Rozpoczyna się drugi pojedynek w który wyraźnie jest pokazane że Kleet wygra-reżyser znika i zarzuca BJC brak umiejętności.Zwrotem jest destrukcyjne zachowanie Rajeeva które podsywa Wrightowi pewien pomysł-postanawia zatrudnić go jako osobisty kucharz Kleeta.Efektem tego obrdu była kolejna walka którą kończy się problemem z układem pokarmowym debiutanta i triumfem reżysera.Ostatecznie film zostaje nakręcony.Odcinek kończy się wyjawieniem tajemnicy niezwykłego refleksu Cobry wynikajacej ze diety gwiazdy podczas jego trasy koncertowej.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki